Vrácení a reklamace
Vaše spokojenost je pro nás prioritou. Zde najdete veškeré informace o procesu vrácení zboží a reklamacích.
Vrácení zboží
Máte 30 dní na vrácení zboží bez udání důvodu. Zboží musí být nepoužité, v původním obalu a s veškerým příslušenstvím.
Poznámka: Některé produkty mohou mít omezené podmínky vrácení (hygienické zboží, produkty na míru). Více v obchodních podmínkách.
Záruka a reklamace
Na veškeré zboží poskytujeme zákonnou záruku 24 měsíců. Reklamaci vyřídíme do 30 dnů od jejího uplatnění.
Záruka se vztahuje na:
Záruka se nevztahuje na:
Jak postupovat při vrácení nebo reklamaci?
Kontaktujte nás
Napište nám přes kontaktní formulář nebo na e-mail s číslem objednávky.
Obdržíte pokyny
Zašleme vám instrukce a případně zpětný štítek pro odeslání.
Odešlete zboží
Bezpečně zabalte produkt a odešlete dle instrukcí.
Vyřízení
Po kontrole vrátíme peníze nebo vyměníme produkt.
Často kladené otázky
Jak dlouho trvá vrácení peněz?
Po obdržení a kontrole vráceného zboží vrátíme peníze do 14 dnů na váš účet. Obvykle to trvá 3-5 pracovních dnů.
Mohu vyměnit produkt za jiný?
Ano, můžete vyměnit produkt za jiný model nebo velikost. Případný rozdíl v ceně doplatíte nebo vám jej vrátíme.
Kdo hradí náklady na dopravu při vrácení?
Při odstoupení od smlouvy do 30 dnů poskytujeme zpětnou dopravu zdarma. Při reklamaci hradíme dopravu vždy my.
Potřebuji k vrácení účtenku?
Stačí uvést číslo objednávky nebo e-mailovou adresu použitou při nákupu. Všechny doklady máme uloženy v systému.
Mohu zrušit objednávku?
Ano, pokud objednávka ještě nebyla odeslána. Kontaktujte nás co nejdříve přes zákaznickou podporu.
Formuláře ke stažení
Potřebujete pomoc?
Náš tým zákaznické podpory je tu pro vás. Rádi vám pomůžeme s vrácením nebo reklamací.
Kontaktovat podporu* Podmínky vrácení a reklamací se řídí obchodními podmínkami a reklamačním řádem. Více informací o právech spotřebitele na www.coi.cz